12/22/2014

Świątecznie

Witajcie kochani!
  Wiem, że bardzo długo nie pisałam, ale klasa maturalna ma swoje przywileje. Cały czas spędzam nad książkami, a wolne chwile poświęcam na sen i odpoczynek.Mam bardzo dużo rzeczy do nadrobienia, widziałam wiele filmów i choć nie czytałam jakoś dużo, jest kilka książek o których chciałabym napisać. Na razie mogę jedynie przeprosić, za aż tak długi okres przerwy i obiecać, że postaram, się pisać systematyczniej. Postaram się dodawać hipotetyczne daty do ważniejszych wydarzeń, o których będę opowiadała (dlatego nie przestraszcie się, jeżeli nagle pojawi się wpis z października, albo listopada).

  Teraz mogę życzyć Wam jedynie Wesołych Świąt!

EDIT: Tutaj było zdjęcie mojej niewyraźnej choinki, a teraz jest taka galaktyczna, która dużo bardziej mi się podoba i oddaje magię świąt!



Tym razem muzyka nie z moich słuchawek, ale i tak urocza. Jeszcze raz wesołych!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz